FAQ

Hieronder antwoorden op veel gestelde vragen ..

Wilt u een e-ticket ontvangen, geef dit dan aan bij uw reservering. U ontvangt dan gelijk met de reserveringsbevestiging de betaalinformatie. Nadat u het bedrag heeft overgemaakt, ontvangt u uw e-ticket. Vanwege de doorlooptijd kunnen e-tickets tot uiterlijk 2 dagen tevoren worden aangevraagd.

Uiteraard kunt u ook gewoon aan de kassa betalen. Let op: GEEN PIN

het Werftheater kent een eigen kadobon.
de kadobon heeft een waarde van 10 euro. Deze bon is 1 jaar geldig na datum van uitgifte. De bon is alleen inwisselbaar in het Werftheater te Utrecht en kan daar gebruikt worden voor elke voorstelling. Administratiekosten bedragen 3 euro per bestelling.

Voorbeeld: U koopt 3 kadobonnen. Kosten bedragen  30 + 3 = 33 euro

Bestellen kan als volgt:

Maak het bedrag (10 x aantal bonnen + 3 euro verzendkosten) over op rekening NL 15 INGB 0003 8435 69 t.n.v. Y Groeneveld o.v.v. kadobon , verzendgegevens (naam, adresgegevens) en als het even kan stuur ook een bericht naar info@werftheater.nl

Zodra het bedrag is ontvangen worden de kadobonnen toegestuurd.

Het Werftheater
Oudegracht 58-60 aan de werf
3511 AS Utrecht

030-231 5440
info@werftheater.nl
reserveren@werftheater.nl

De plaatskeuze is vrij.

Je kan voor alle voorstellingen reserveren. Ook als deze nog niet op de site vermeld staat.

De standaard prijs van een kaartje is 15 euro. Met CJP- of U-pas 14 euro op vertoon van de pas aan de kassa.
Bij elke voorstelling vind je rechtsonder alle informatie over de feitelijke toegangsprijs.

Je kan reserveren via onze website (tabblad reserveren) , e-mail (reserveren@werftheater.nl) of telefonisch 030-2315440
Vermeld de volgende gegevens: Naam en datum van de voorstelling, aantal kaarten, jouw naam en telefoonnummer.

Bij de uitgebreide informatie van elk evenement staat onder de foto links een knop “Reserveer nu ..”. Deze knop stuurt je door naar het reserveringsdocument; de titel en datum staan dan reeds ingevuld.

Als je reserveert via internet of email ontvang je altijd een bevestiging van je reservering. Ontvang je binnen 48 uur geen bevestiging (check wel even je SPAM-map) neem dan contact op via reserveren@werftheater.nl

Als je reserveert via de telefoon – doorgaans krijg je ons antwoordapparaat aan de lijn – ontvang je geen bevestiging.  Als je duidelijk hebt ingesproken en je hebt je telefoonnummer achtergelaten en de reservering is NIET IN ORDE (uitverkocht of iets dergelijks) dan word je gebeld. Voor meer zekerheid kan je dus het beste via internet of email reserveren.

 

JamSession 2014 © SmartWpress | Transfer to DVD 2017